woensdag 31 maart 2010

Drie

'Ghee, igh woog ngie ngheew ... ' 'Ah, zeer goed, dat is namelijk erg slecht voor uw gebit, roken. En poetst u ook regelmatig?' 'Gha ... gheengaal ghaaghz' 'Zeer goed. Nou, meneer Overdrie, het ziet er goed uit. Er hoeven maar drie tanden en kiezen uit. Het gaat een uurtje of vier duren. Heeft u tijd?' 'Hagh!? Ghwie kangen!? Eng kiechen!? Goghgerghonge! Ghee, igh hegh geegh ghijgh! Igh ngoed hegh!''Nou nou nou, rustig maar, hoor. Weet u wat, doen we er maar twee, is dat beter dan?' Ghee ghee ghee! Ghiet ghoeg!' 'Meneer Overdrie, rustig alstublieft! Die banden houden u echt wel op uw plek'.
'Ik weet het goed gemaakt; we doen één kies en één tand. Dan houdt u nog genoeg over om uw vrouwtje mee te bijten, ok? Lekker ding is dat toch, uw vrouwtje. Heerlijk. Mooie tanden heeft ze ook. Zuinig op zijn, is mijn advies. Dat zeg ik haar dan ook altijd, als ik haar net uitvoerig en hard heb volgepompt. Een genot om te zien hoe die prachtige mond met die uitmuntende tanden over mijn lul op en neer gaat. Heerlijk!' 'Ghee ...ghogherghomme .. huh whaa ..ghlog!!!'
'Ha ha ha ha, meneer Overdrie toch! Blijft u nu toch eens rustig, anders haal ik nog een verkeerde kies uit uw mond! Nou ja, het maakt ook eigenlijk niet zo heel veel uit welke ik kies, is het wel. Ha ha ha ha, als het er maar één is, of twee, of drie. Weet u wat, misschien is het tijd voor een kunstgebitje!? U bent tenslotte alweer dertig! Het wordt tijd! Is de verdoving al uitgewerkt? Oké, aan de slag dan maar ...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten